Hoppa till huvudmenyn Hoppa till innehåll
Verktygslådan
Verktygslådan
Meny
  • Hem
  • Alkohol
  • Narkotika
  • Dopning
  • Tobak
  • Spel
  • Sex och samlevnad
  • Statistik och styrning
  • Föräldrainformation
  • Podd och Blogg
    • Hem
    • Alkohol
    • Narkotika
      • ÅK 4-6
        • Lektionsmaterial
        • Fördjupning
        • Kontaktlänkar
      • ÅK 7-9
      • Gymnasiet
      • Till personalgruppen
    • Dopning
    • Tobak
    • Spel
    • Sex och samlevnad
    • Statistik och styrning
    • Föräldrainformation
    • Podd och Blogg
  1. Hem
  2. Narkotika
  3. ÅK 4-6
  4. Lektionsmaterial
  • ÅK 4-6
    • Lektionsmaterial
    • Fördjupning
    • Kontaktlänkar
  • ÅK 7-9
  • Gymnasiet
  • Till personalgruppen

Utbildningar

  • 20 maj, Vad fungerar och vad borde vi satsa mer på?
  • 23 maj, Cannabis och dödligt våld
  • Hur får vi ungdomar att må bra.
  • Narkotikapolisföreningens utbildningsdag
  • Narkotikapolitik i förändring
  • MI utbildning
  • Länsstyrelsens inspelade utbildningar

Lektionsmaterial

  • Skriv ut

Narkotika

  • Samtalsledaren kan välja mellan att fokusera på alkohol, narkotika eller tobak.
    Reflektera
    Scenariospel
    Värderingsövning Fyra hörn
    Värderingsövning Heta stolen
Dela sidan: Lektionsmaterial
  • Dela på Facebook
  • Dela på Twitter
  • Dela på LinkedIn
  • Dela med e-post

    Dela med e-post

    https://verktygsladanhbg.se/narkotika/ak4-6/lektionsmaterial/
    Ange en eller flera e-postadresser. Separera med kommatecken.

Utbildningar

  • 20 maj, Vad fungerar och vad borde vi satsa mer på?
  • 23 maj, Cannabis och dödligt våld
  • Hur får vi ungdomar att må bra.
  • Narkotikapolisföreningens utbildningsdag
  • Narkotikapolitik i förändring
  • MI utbildning
  • Länsstyrelsens inspelade utbildningar
Dela sidan: Lektionsmaterial
  • Dela på Facebook
  • Dela på Twitter
  • Dela på LinkedIn
  • Dela med e-post

    Dela med e-post

    https://verktygsladanhbg.se/narkotika/ak4-6/lektionsmaterial/
    Ange en eller flera e-postadresser. Separera med kommatecken.